Regulamin

Witamy w PCSYSTEM1

Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze Strony internetowej PCSYSTEM1, dostępnej pod adresem pcsystem1.pl.

Użytkownik wchodząc na Stronę internetową, akceptuje niniejsze warunki. W przypadku braku akceptacji niniejszych warunków Użytkownik powinien opuścić Stronę PCSYSTEM1.

Ogólne informacje
sprzedawca, czyli PCSystem1, 78-400 Szczecinek przy ul. E. Plater 25a/1, NIP: 672-182-85-77,  rachunek bankowy: mBank 47 1140 2004 0000 3502 8183 5488
kupujący. Każda osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna bez osobowości
prawnej, która składa zamówienie w naszym sklepie;
Regulamin jest częścią umowy sprzedaży produktów w naszym sklepie.

Sprzedajemy produkty (towary), które prezentujemy w naszym sklepie.
Jako sprzedawca mamy obowiązek dostarczyć Ci towar wolny od wad. Jesteśmy też odpowiedzialni za
zgodność naszych świadczeń zgodnie z umową jaką z nami zawrzesz. Wszystkie produkty w naszym
sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych oraz legalnie wprowadzone na polski
rynek. Możemy jednak sprzedawać też produkty, które były krótko używane lub wykorzystywane jako
ekspozycja – takie produkty odpowiednio oznaczamy i opisujemy jako używane.

W naszym sklepie możesz:
robić zakupy, korzystać z indywidualnych rabatów,
uczestniczyć w promocjach i konkursach,  oceniać produkty i pisać o nich opinie,
komentować artykuły (newsy i poradniki)
rejestrować konta / aby robić zakupy w naszym sklepie nie musisz się w nim rejestrować.
Jeśli zarejestrujesz konto w naszym sklepie, możesz dodatkowo sprawdzać swoją historię – na przykład
informacje o zamówieniach w naszym systemie.  Zawsze możesz usunąć swoje konto w naszym sklepie.
Strona naszego sklepu działa prawidłowo, jeśli: używasz przeglądarki Chrome, Firefox, Microsoft Edge, Safari lub Opera w najnowszej wersji,  masz włączoną w przeglądarce obsługę języka Javascript, masz włączoną w przeglądarce obsługę ciasteczek i danych stron.
Reklamacje związane z Twoim kontem w naszym sklepie możesz wysłać na adres:
sklep@pcsystem1.pl.

Produkty sprzedajemy: w naszym sklepie, mejlowo, podczas rozmowy z naszym konsultantem (na
czacie albo przez telefon).
Żeby zrobić zakupy w naszym sklepie: przeczytaj informacje o produkcie, dodaj do koszyka produkty – jeśli są dostępne, wybierz sposób dostawy, wybierz sposób płatności, wprowadź dane odbiorcy,  sprawdź podsumowanie swojego zamówienia, złóż zamówienie przy użyciu przycisku „Kupuję i płacę”.
Potwierdzenie zawarcia umowy prześlemy na mejla, którego podałeś w zamówieniu.
Twoje zamówienie jest ważne przez 3 dni robocze od dnia, w którym je przygotujemy. Jeżeli w tym
czasie nie odbierzesz produktu, nie zapłacisz za niego lub nie będziemy mogli się z Tobą skontaktować –
anulujemy je.

Produkty dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Produkty dostarczamy w sposób, który wskażesz:
kurierem, do paczkomatów, do punktów odbioru (Poczta Polska, Żabka, Ruch, Orlen i inne).
Twoje zakupy wyślemy w ciągu 1 dnia roboczego.
Kiedy odbierasz przesyłkę, potwierdzasz jej odbiór – swoim podpisem lub przez system paczkomatu.
Jeśli robisz zakupy prywatne, od tego momentu jesteś właścicielem produktu i odpowiadasz za jego
uszkodzenie lub utratę.
Jeśli zauważysz, że przesyłka lub jej zawartość jest uszkodzona lub niekompletna (nawet, jeśli
opakowanie nie jest naruszone) – zgłoś reklamację przewoźnikowi. To ułatwi procedurę reklamacyjną.
Przy dostawie kurierem: zgłoś reklamację bezpośrednio do przewoźnika – najlepiej, jeśli spiszesz z kurierem
protokół stanu przesyłki. Reklamację u przewoźnika możesz złożyć w ciągu 7 dni od
odbioru przesyłki; lub skontaktuj się z nami (najlepiej w ciągu 24 godzin od odbioru przesyłki)
Przy dostawie paczkomatem: pokaż uszkodzenia pod kamerą monitoringu paczkomatu; umieść uszkodzoną, nieotwartą przesyłkę w tej samej skrytce paczkomatu, w której się znajdowała i zamknij tę skrytkę – zgodnie z komunikatami na ekranie paczkomatu; zgłoś reklamację właścicielowi danego paczkomatu – zgodnie z komunikatami na ekranie
paczkomatu – lub nam, przez majla.

Ceny wszystkich produktów w naszym sklepie podajemy w złotych polskich. Podajemy ceny brutto, czyli
takie, które zawierają podatek VAT. Cena produktu nie zawiera kosztu przesyłki.
Za zakupy możesz zapłacić na kilka sposobów – online przelewem natychmiastowym, kartą lub Blikiem przez Przelewy 24 (przedpłata), tradycyjnym przelewem bankowym, w ratach kredytu udzielonego przez bank (przedpłata), w formie leasingu (przedpłata), gotówką (przy odbiorze), kartą (przy odbiorze, u wybranych kurierów),

Prawo do odstąpienia od umowy
Jeśli robisz zakupy prywatne w naszym sklepie – możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość i zwrócić swoje zakupy.
Zasady, które opisujemy w tym rozdziale, dotyczą Cię tylko w takim przypadku.
Możesz zgłosić zwrot – czyli odstąpić od umowy – w ciągu 15 dni od kiedy odbierzesz produkt (Ty, lub
osoba, którą wskażesz, inna niż przewoźnik). Nie musisz podawać przyczyny.
Oświadczenie o tym, że odstępujesz od umowy, możesz wysłać: mejlem na adres: sklep@pcsystem1.pl
Nie możesz zwrócić produktu i odstąpić od umowy, jeśli: za Twoją zgodą wykonaliśmy w pełni usługę i poinformowaliśmy Cię przed rozpoczęciem świadczenia, że po tym jak je spełnimy, utracisz prawo do odstąpienia od umowy; za Twoją zgodą dostarczyliśmy Ci treść cyfrową.

Jeśli będziesz korzystać z produktu, który zwracasz – odpowiadasz za zmniejszenie jego wartości.
Możesz używać produktu tylko po to, żeby sprawdzić jego cechy i funkcje.

Jeśli odstępujesz od umowy bez podania przyczyny (w terminie 15 dni), ponosisz koszty bezpośredniego
odesłania (zwrotu) nam produktu.

Scroll To Top
Close
Close

Shopping Cart

Close

Shopping cart is empty!

Continue Shopping