Regulamin

Witamy w PCSYSTEM1

Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze Strony internetowej PCSYSTEM1, dostępnej pod adresem pcsystem1.pl.

Użytkownik wchodząc na Stronę internetową, akceptuje niniejsze warunki. W przypadku braku akceptacji niniejszych warunków Użytkownik powinien opuścić Stronę PCSYSTEM1.

Ogólne informacje
sprzedawca, czyli PCSystem1, 78-400 Szczecinek przy ul. E. Plater 25a/1, NIP: 672-182-85-77,  rachunek bankowy: mBank 47 1140 2004 0000 3502 8183 5488
kupujący. Każda osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna bez osobowości
prawnej, która składa zamówienie w naszym sklepie;
Regulamin jest częścią umowy sprzedaży produktów w naszym sklepie.

Sprzedajemy produkty (towary), które prezentujemy w naszym sklepie.
Jako sprzedawca mamy obowiązek dostarczyć Ci towar wolny od wad. Jesteśmy też odpowiedzialni za
zgodność naszych świadczeń zgodnie z umową jaką z nami zawrzesz. Wszystkie produkty w naszym
sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych oraz legalnie wprowadzone na polski
rynek. Możemy jednak sprzedawać też produkty, które były krótko używane lub wykorzystywane jako
ekspozycja – takie produkty odpowiednio oznaczamy i opisujemy jako używane.

W naszym sklepie możesz:
robić zakupy, korzystać z indywidualnych rabatów,
uczestniczyć w promocjach i konkursach,  oceniać produkty i pisać o nich opinie,
komentować artykuły (newsy i poradniki)
rejestrować konta / aby robić zakupy w naszym sklepie nie musisz się w nim rejestrować.
Jeśli zarejestrujesz konto w naszym sklepie, możesz dodatkowo sprawdzać swoją historię – na przykład
informacje o zamówieniach w naszym systemie.  Zawsze możesz usunąć swoje konto w naszym sklepie.
Strona naszego sklepu działa prawidłowo, jeśli: używasz przeglądarki Chrome, Firefox, Microsoft Edge, Safari lub Opera w najnowszej wersji,  masz włączoną w przeglądarce obsługę języka Javascript, masz włączoną w przeglądarce obsługę ciasteczek i danych stron.
Reklamacje związane z Twoim kontem w naszym sklepie możesz wysłać na adres:
sklep@pcsystem1.pl.

Produkty sprzedajemy: w naszym sklepie, mejlowo, podczas rozmowy z naszym konsultantem (na
czacie albo przez telefon).
Żeby zrobić zakupy w naszym sklepie: przeczytaj informacje o produkcie, dodaj do koszyka produkty – jeśli są dostępne, wybierz sposób dostawy, wybierz sposób płatności, wprowadź dane odbiorcy,  sprawdź podsumowanie swojego zamówienia, złóż zamówienie przy użyciu przycisku „Kupuję i płacę”.
Potwierdzenie zawarcia umowy prześlemy na mejla, którego podałeś w zamówieniu.
Twoje zamówienie jest ważne przez 3 dni robocze od dnia, w którym je przygotujemy. Jeżeli w tym
czasie nie odbierzesz produktu, nie zapłacisz za niego lub nie będziemy mogli się z Tobą skontaktować –
anulujemy je.

Produkty dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Produkty dostarczamy w sposób, który wskażesz:
kurierem, do paczkomatów, do punktów odbioru (Poczta Polska, Żabka, Ruch, Orlen i inne).
Twoje zakupy wyślemy w ciągu 1 dnia roboczego.
Kiedy odbierasz przesyłkę, potwierdzasz jej odbiór – swoim podpisem lub przez system paczkomatu.
Jeśli robisz zakupy prywatne, od tego momentu jesteś właścicielem produktu i odpowiadasz za jego
uszkodzenie lub utratę.
Jeśli zauważysz, że przesyłka lub jej zawartość jest uszkodzona lub niekompletna (nawet, jeśli
opakowanie nie jest naruszone) – zgłoś reklamację przewoźnikowi. To ułatwi procedurę reklamacyjną.
Przy dostawie kurierem: zgłoś reklamację bezpośrednio do przewoźnika – najlepiej, jeśli spiszesz z kurierem
protokół stanu przesyłki. Reklamację u przewoźnika możesz złożyć w ciągu 7 dni od
odbioru przesyłki; lub skontaktuj się z nami (najlepiej w ciągu 24 godzin od odbioru przesyłki)
Przy dostawie paczkomatem: pokaż uszkodzenia pod kamerą monitoringu paczkomatu; umieść uszkodzoną, nieotwartą przesyłkę w tej samej skrytce paczkomatu, w której się znajdowała i zamknij tę skrytkę – zgodnie z komunikatami na ekranie paczkomatu; zgłoś reklamację właścicielowi danego paczkomatu – zgodnie z komunikatami na ekranie
paczkomatu – lub nam, przez majla.

Ceny wszystkich produktów w naszym sklepie podajemy w złotych polskich. Podajemy ceny brutto, czyli
takie, które zawierają podatek VAT. Cena produktu nie zawiera kosztu przesyłki.
Za zakupy możesz zapłacić na kilka sposobów – online przelewem natychmiastowym, kartą lub Blikiem przez Przelewy 24 (przedpłata), tradycyjnym przelewem bankowym, w ratach kredytu udzielonego przez bank (przedpłata), w formie leasingu (przedpłata), gotówką (przy odbiorze), kartą (przy odbiorze, u wybranych kurierów),

Prawo do odstąpienia od umowy
Jeśli robisz zakupy prywatne w naszym sklepie – możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość i zwrócić swoje zakupy.
Zasady, które opisujemy w tym rozdziale, dotyczą Cię tylko w takim przypadku.
Możesz zgłosić zwrot – czyli odstąpić od umowy – w ciągu 15 dni od kiedy odbierzesz produkt (Ty, lub
osoba, którą wskażesz, inna niż przewoźnik). Nie musisz podawać przyczyny.
Oświadczenie o tym, że odstępujesz od umowy, możesz wysłać: mejlem na adres: sklep@pcsystem1.pl
Nie możesz zwrócić produktu i odstąpić od umowy, jeśli: za Twoją zgodą wykonaliśmy w pełni usługę i poinformowaliśmy Cię przed rozpoczęciem świadczenia, że po tym jak je spełnimy, utracisz prawo do odstąpienia od umowy; za Twoją zgodą dostarczyliśmy Ci treść cyfrową.

Jeśli będziesz korzystać z produktu, który zwracasz – odpowiadasz za zmniejszenie jego wartości.
Możesz używać produktu tylko po to, żeby sprawdzić jego cechy i funkcje.

Jeśli odstępujesz od umowy bez podania przyczyny (w terminie 15 dni), ponosisz koszty bezpośredniego
odesłania (zwrotu) nam produktu.

Scroll To Top
  • Menu
Close

Shopping Cart

Close

Shopping cart is empty!

Continue Shopping